2012-04-17 TISDAG

Cyklade till stan och träffade Maria på Dallas för god lunch och mycket prat, supermysigt. Pallrade mig därefter till Åhlens och köpte en parfym och beställde en annan av mamma i födelsedagspresent. Sen cykeln hem, byta om, gå tillbaka till stan och sen s(n)urra runt broarna med Sara för att sen landa hos mig för lite chill tills hon fick hämtning. Nu har jag ätit middag och provat klänningen som kom med posten för andra gången idag. Gillar den jättemycket men jag gillar den andra typ lika mycket så jag vet inte vilken jag ska ha på megafonenfesten och vilken jag ska ha på födelsedagsfesten, livets dilemman alltså! Nu är det hockeyfinalmatch nr 5 om en timme så jag ska invänta den med spänning. Lite sjukt så är jag sugen på att träna en gång till??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0