MIDDAG

Idag åt jag omelett till middag och jisses va gott det blev! Supernyttigt och snabbt att laga. Han dock äta upp drygt halva innan jag kom på att jag skulle ta en bild...


FIAS OMELETT

DU BEHÖVER
2 ägg
En liten burk champinjoner
2 skinkor
1 liten tomat
Grillkrydda
Vitpeppar
Salt

Smält liiiite smör i pannan och he i champinjonerna. Hacka skinkan och tomaten och he i det med.
Strö över typ ett kryddmått grillkrydda.
Stek tills det ser bra ut (typ 3-4 min på ganska hög värme, dock inte maxad).
Vispa två ägg med en knutta salt och vitpeppar och häll över de nu färdigstekta godheterna i stekpannan.
Stek omeletten tills den är gyllenbrun under och vänd.
(Min gick typ sönder men lika gott ändå!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0