VAD HÄNDE I LÖRDAGS?

Chockade allt och alla och körde på hemmakväll i lördags med filmmys och popcorn tillsammans med familjen. Var rätt gött att för en gång skull bara gå och lägga sig och sen vakna upp utan att vara bakis eller att ha en massa bilder att lägga ut för att jag jobbat.
Idag så blev det sömn till klockan 2?!?!, hockeysuccé, jag har sökt universitet som jag med 90% säkerhet inte kommer att gå även om jag kommer in, facebookat, njutit av mammas goda lamstek till middag och plannerat lite kul grejer till veckan!

Borde väl typ gå och lägga mig nu men känner jag mig själv rätt så kommer internettshoppar att ta upp min tid en liten stund till först.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0