20120828

Vi satt i timmar idag på Waynes och pratade över lunch och kaffe för att det är nämligen Ros sista dag i stan innan hon och Madde drar till Uppsala imorrn. Är så jobbigt med alla dessa avsked även om jag vet att det inte dröjer så länge tills vi ses igen!
 
Hämtade sen upp Clara och Lydia för site kusinshopping och fika. Är så kul att bara sväva iväg från att vara 20 och alla problem och ånngest över vad jag ska göra med mitt liv, och istället lyssna på mellanstadieskvaller och om Justin Bieber är söt eller inte typ.
 
Drog sen hem och lagade middag för två dagar innan jag drog till Norvalla och skrev min sista artikel för VF. Har varit kul att skriva lite sport men dom ska inte täcka Skell längre utan bara Umeå så jag kommer inte jobba där så mycket längre. Men jag är sugen på nya äventyr så det gör inte mig nått! Börjar snart med en ny grej som jag avslöjar snaaaart :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0