I WORK OUT

Spenderade två timmar på Edda med Lisa idag, vi simmade, bubblade, snackade och trotsade rädslorna och hoppade från höga klippan i familjepoolen, strongt!
 
Träffade Sjö, Toxic och några andra grabbar på stan så minglade lite med dom och fotade ett par Streetstylebilder. Trollade fram en magisk Fisksoppa till middag som familjen älskade, eller jag gjorde då det i alla fall. Love cooking ♥

Nu är jag tröttast i världen så jag chillar vid datorn och planerar resor. Ska snart unna mig ett fantastiskt äpple och göra tidigkväll.

Puss och kram skumbanan!
 



Kommentarer
Postat av: Jennifer

woopwoop snygga brudeeeen:))))

2012-08-30 @ 21:48:42
URL: http://jenniferlovstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0