HELGSUMMERING IGEN DÅ?

Jahap helg betyder fest och denna gång blev det premiär på nya nattklubben. Riktigt nice faktiskt! Sen blev det lite drama och jag har några krigsskador från standard fyllefall men så kan det gå!


Passade på att ta en outfitbild efter 3 glas vin på förfesten, lyckat? Har i alla fall lagat mitt halsband från australien så jag är superglaaad!!

Lördagen tog jag det lugnare med fikamys hos moster, melodifestivalen (LOVE U DANNY) och chill med familjen.

Idag så träffades jag och Natalie på Kitchen för att smida lite planer, men mer om dom senare. Tompi hängde också med och efter planeringen drog vi på Carlings och hade kul med att klä tomas i en snygg outfit som han inte gillade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0