LITE SMÅSJUKT INTE MÅNADENS SISTA DAG, GILLA SKOTTÅR?

Haft duktigdag idag och hängt tvätt, diskat och lagat mat. Gick även en vända runt broarna trots mitt onda knä. Blåtiran är blåare än någonsin, men enligt Tim tar det en vecka för den att försvinna så har jag tur så är jag blåtirefri på lördag! HOPPAS! Ser inte snygg ut at the moment.

Tror inte kvällen bjuder på något speciellt men resten av veckan så blir det mycket kul..
ONSDAG - Ska fota VIP kvällen på Olles och blir då bjuden på mat, tack och bock säger jag! Lite tråkigt dock att jag missar estetkoncerten på a-torp med Peter men jag har ju varit på alla andra och när Peter går trean så ska jag inte missa en enda!!
TORSDAG - Börjar nya jobbet!!!!!!!!
FREDAG - Jobb 8-17 sen hem och ladda om för megafonenjobb på kvällen, är lite krogarnas krig den kvällen för 3 ställen har 18årskoncept den kvällen, blir spännande att se vart jag ska fota.
LÖRDAG - Ja... vad tror ni jag ska göra lixom?
Puss och kram skumbanan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0