SNODDE AV JENNE

Namn: Fia Gustafsson

Kallas för: Drinken, Fideli

Stjärntecken: Oxe

Höger eller vänsterhänt: Högerhänt

Tatueringar: 1 men vill ha fleeeer

Längd: 171cm

Skostorlek: 39 baby

Hårfärg: Mörkbrunt

Fräknar: det har jag inte

Önskar du att du bodde någon annan stans? blev tokkär i London men just nu trivs jag bra här, var så jobbigt att vara borta från alla vänner och familjen när jag bodde i Australien.

Tycker du att du är attraktiv? ser väl ok ut, ibland känner jag mig dock så satans ful och ibland känner jag mig asfräsch, jobbigt men vardag


Dricker du?
Se smeknamnet ovan (love u jenne!)

Röker du? 2 gånger i mitt liv

Vilket schampo använder du? spelar inte jättestor roll bara det är repair shampo, mördar mitt hår med plattången för mycket

Vilken parfym använder du? ÄLSKAR PRADA Candy men använder bara vid fest pga att mamma är allergisk

Vad är du rädd för? Att vara ensam och att bli gammal

Gillar du att tvätta? men nej!

Senaste personen du ringde? rätt säker på att det var mamma

Personen som ringde dig? pappa och före det maria

TV-program du såg? bra fråga, BB i typ 5 min


Favorit....

Låt: typ 1000 muse låtar ♥

Sak att göra: vara med nära och kära
Dryck: vatten, mjölk, cola, måste väl komma med en drink också, woo woo kör jag på!

Kläder: carlings! jeansshorts är min grej och det matchar jag med en lös topp

Film: lite sjukt så har jag samma som jennifer, die hard, vet inte hur många gånger jag sett den! Och ja - det ÄR en julfilm

 

Har du någonsin…

Blivit arresterad? det beror väl på vad man menar med arresterad........

 

Antal....

Gånger ditt hjärta brustit: har aldrig brustit på nu-har-jag-inget-att-leva-för-sättet men sjukt ledsen har jag varit över grejer

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Mandis, Emil, Sofia, några godingar!

Gånger ditt namn varit med i tidningen? Typ 5? Gissar bara nu haha


Senaste....

Boken du läste: Sista Harry Potter sommaren 2008

Personen du fick e-mail av? Olav

Personen du fick brev av? Kappahl?

Personen du fick sms av? Tomas

Gången hela din familj åt middag tillsammans? Förra tisdagen, sen drog jag till da UK och mamma for till finland morgonen efter kvällen jag kom hem

Saken du köpte: Lunch på tatung, räknas dock inte mat osv så var det shorts, byxor och linne på new look 

Vad har du gjort idag? se inlägget nedan

Brukar du svära mycket? typ när jag är arg, full eller är i australien(dom svär HELA tiden)

När stiger du upp på morgonen? i morse var det typ halv elva-elva, rätt standard faktiskt

Vad har du på dig? Gröna byxor från New Look, långärmad vit tisha från Lindex, silverarmband, sen pga att jag började frysa så har jag en extra tisha, kofta, poncho och tjocksockar.

Är du glad nu? Ja

Vad dansar du till? Sist var det Nicky Romero på Ministry of Sound ♥ take me back, nej smådansade faktiskt till gamla goda Guetta idag när jag gjorde lite husarbete. Inget slår David Guetta!

Stockholm är… ? i mitt hjärta

Göteborg är… ? vet inte för där har jag aldrig varit, heter alla Glenn?

Land du vill besöka? England, Irland, Australien, Grekland igen, också förutom dom Egypten, Skottland, USA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0