...

BRUKAR DU:

Peta dig i näsan: asså pass, nämen om jag har papper och det behövs och jag är själv, hemma, i mörkret
Titta på dig själv i spegeln: spegeln, skyltfönster, brödrosten...
Gnälla: inte så ofta, försöker vara positiv
Skrika: om jag är arg/full
Sova: joo
Ha ångest: ibland
Skada dig själv med flit: nej! eller räknas vaxning?
Ta mediciner du inte borde ta: nix pix
Vilja dö: neju! peppar peppar
Drömma mardrömmar: ibland
Ta droger:
har aldrig och har inte tänkt testa heller
Försöka vara annorlunda: bästa man kan göra är ju att vara sig själv
Klä dig i svart: inte så mycket till vardags men till fest hela tiden typ
Gå till kyrkan: inte nu för tiden, gjorde det när jag konfirmerade mig
Gå i skolan: haha första året jag kan svara nej på den frågan!
Röka: 2 gånger har jag testat, inte min grej
Ha sex: när det är läge hehe
Ljuga: mycket sällan
Hata folk: nån har jag väl hatat men för det mesta ogillar jag bara
Lita på folk: dom jag vet att jag kan lita på

VEM:

Saknar du: Kelly, Russ, alla vänner som jag inte sett på mindre än typ 2 dagar haha
Rörde dig sist:
Hmm, alle?
Vill du slå: Ingen
Kysste dig sist: En kille i lördags, börjar på L
Vill du kittla: Lite random, vet inte
Kramade du sist: Alle
Vill du prata med: Men alla mina tjejer såklart!
Skrek du på sist: Mamma (a)
Vill du vara som: Nån supercool
Sårade dig sist: Vet inte riktigt
Vill du bli galet full med: Alla på lördag!!
Gjorde dig riktigt glad senast: Alle, fick mig då att skratta himla mycket i alla fall haha
Fick du sms från senast: Frida
Ringde dig senast: Mamma
Är vackrast på jorden: Jill Johnson typ?

HAR DU:

För många vänner: tycker inte man kan ha för många vänner
Förföljelsemani: nix
Tvångstankar: typ lite
Någon annan psykisk sjukdom: nej
Någon fysisk sjukdom: nej
Någon skada: knäet och blåtira hahaha
Färgat håret: ja
Brutit några ben: näsbenet
Några piercings: 1 i ena örat, 2 i andra
Egen dator: yes box
Bra självförtroende: hyfsat i alla fall
Kysst någon: ja
Tagit nakenbilder: haha ja men tog bort direkt
Sagt jag älskar dig till någon idag: nope
Bjudit ut någon: tror inte det
Varit kär: aa
Dumpat någon: jo
Stulit någonting: typ en penna på krogen i fyllan, shit så gangster!
Lämnat landet: många gånger
Tuttat eld på nått: typ en brasa, ja 
Gjort något olagligt: underage drinking?

HUR:

Går du: typ sådär ena benet fram, andra benet fram osv, rätt basic
Svarar du i telefonen: hej det är fia, eller tjenare.... (chriilleeeeeeee)


Fördriver du tiden:
datorn, hänga med kompisar, smsa, sova
Mycket pengar har du: så jag klarar mig
Tjänar du pengar: Jobb
Ofta diskar du: när jag är hemma
Ofta städar du: lite pinsamt sällan
Många stör du dig på: vet inte hur många, 7 pers? gissar bara nu
Ofta träffar du din familj: Varje dag

TROR DU:

Att du kommer bli något: ja något kommer jag bli
På gud: vette tusan
På rymdvarelser: JA
Att folk tycker om dig: jadå
På ett liv efter detta: ingen aning
Att fiskar kan tänka: simma, mat, simma, mat, simma, mat osv...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0