WEEKENDS

Fredag - var hos moa och klippte mig och det blev så bra för hon är så jäkla duktig!!!!! Skönt att göra det på en fredag för då slapp jag ju fixa håret innan jag skulle jobba, moa fixade superfin fläta! Blev lite mys med familjen för en gång skull innan jag trotsade kylan och intog verandan och olles för jobb/mingel. Riktigt härlig kväll!
Lördag - Fest stod på schemat och Natalie är hemma från Ume i helgen så det blev nice reunion! Hade ju inte sätt min finnatti på typ två helger!!!!!! Tomas körde all in minst sagt och vi hade en riktigt kul förfest! Olles presterade tyvärr inte riktigt på samma nivå som tidigare helger men det kan ju inte alltid vara på topp tyvärr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0