ISKALLT

Det är så kallt i huset att jag tror att vi bor på Grönland, skulle frysa mindre om jag tog på mig täckbyxor och täckjacka och la mig i en snödriva typ. Pappa som är kungen av värmeagregatet är dock övertygad om att det är lagom temperatur i vårt privata ishotell. Kanske är det för att jag växt upp i ett hus där man nästan kunde ha shorts på vintern, eller för att jag inte hunnit bli van kylan en efter min vistelse på andra sidan jorden. Något jag dock tvivlar på eftersom att jag enligt minne frös konstant i 4 månader förra vintern... Nu sitter jag här med kofta med huva och tekopp och är till slut inte allt för kall längre. Hade webkameran fungerat hade jag kunnat visa en bild, men den har förmodligen köldskador?

Kommentarer
Postat av: matilda

Haha åååh jag är int ensam om att bo i en igloo, seriöst köldskador på både mig och datorn här, skulle förklara den sistnämda och dens laggande!!

2012-01-11 @ 20:00:33
URL: http://matildasodergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0