KAN INTE KOMMA PÅ NÅN FYNDIG RUBRIK

Tog all viljekraft jag hade för att klara att gå/hasa till omklädningsrummet istället för att krypa när jag hoppade av träningscyklen, har nog aldrig tränat ben så mycket som jag gjorde idag men jisses va kul det är! Imorgon har jag poweryoga inbokat och det är förhoppningsvis inte så mycket benträning då.

Supermysigt fika med Maria på Waynes i alla fall i två timmar, tur att jag gymmar för att motverka allt fika, idag blev det dock bara kaffe efter gårdagens brownie med grädde. Skandal att lite(okej det är mycket) grädde ska kosta 5 extra kronor, borde ingå kan jag tycka men då är jag ju snål också..
försökte hitta en bild på när jag tränar för jag vet att det finns men letade förgäves, under tiden hittade jag dock en bild på ett spöke som visade sig vara jag för några somrar sen som var olagligt blek, en bild på ett ormskin som var ganska jättesupercoolt, men jag beslutade mig för en finfin fotbollsbild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0