LÄNGE SEN JAG GJORDE EN LISTA(INTE)

Senaste

1. Kompis(ar) du träffade: Natalie, Matilda, Karro, Linda, Amanda och Amanda
2. Personen du pratatade med: Peter
3. Du fick SMS av: Natalie tror jag
4. Du kramade: Mamma

Idag

5. Kläder: Leggings, vitt linne och jeansskjorta, jacka från carlings och kängor
6. Bättre än igår: Aktiviteterna

Imorgon

7. Är det: Tisdag
8. Planer: Fika och träning på agendan.

Favorit

9. Nummer: 2
10. Färg: Hmm kornblått och rosa
11. Årstid: Sommar
12. Maträtt: Tacos, hamburgare, onyttiga saker

Frågor och svar

12. Det första du gjorde idag? Duschade
13. Vad åt du sist? 2 rån med ost och ett kex
14. Vad irreterar du dig på? När planer inte blir av
15. Tror du på distansförållanden? Ja bara det inte är för långt för länge
16. Vart reste du sist? Australien och Nya Zeeland
17. Vad gjorde du igår kväll? Broarna med mamma och mys
18. Liknar du din mamma eller din pappa? Säger som sist att det är typ 50/50
19. Ler du ofta? Ja!
20. Välj en: kärlek, skönhet, kreativitet? Kärlek
21. I vems säng sov du i igår natt? Min
22. Vilken färg har din tröja? Vit

Lycka

23. Är du en glad person? Ja det är jag
24. Vad gör dig glad? Att hitta på roliga saker med mina vänner, familjen, resa, att träffa folk typ
25. Önskar du att du var lyckligare? Är lycklig men bättre kan det va

Kärlek

26. Har någon annan än en familjemedlem sagt "Jag älskar dig" till dig? Ja
27. Har du någonsin sagt "Jag älskar dig" till någon och menat det? Ja
28. Har du en flick/pojkvän? Nej
29. Är du nöjd med det? Nja inte nu längre, less på det här! Gemigenkilledåkomigen!

Hat

30. Vem hatar du verkligen? Sånna som gör riktigt onda saker
31. Har du varit så arg på någon så du börjat gråta? Ja det har jag
32. Har du blivit sviken någon gång? Jo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0