LÖRDAG

På dagen gick jag på stan med Lisa, Nattis och Tomas, självklart hamnade vi till slut på Waynes haha! Hade först tänkt avrunda dagen med filmmys hemma men Alle styrde häng i stan så vi for och Bowlade, superkul! Självklart brillierade jag och fick tre strikes, kom dock bara trea...

Just när jag var på väg att dra hem efter att ha blivit avlämnad i stan så ringer Alle och det hela slutade med att vi spelade black-jack på Calles och träffade lite folk. En random gubbe sa åt Alle att han såg ut som en seriemördare från No country for old men? Väldigt suspekt!
Drog sen vidare på våg nyktra krogrunda och minglade lite på Olles. Mycket bra dag/kväll. Mindre kul var att jag valde att ha på mig converse vilket resulterade i iskalla fötter men sånt får man ta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0