MAN KANSKE SKA GÖRA EN SÅN HÄR PER HALVÅR OCH KOLLA SKILLNADEN

om Mig


Allmänt..

Namn

Fia
Födelsedag
14 maj
Hemstad
Skellefteå
Ögonfärg
Blågrå
Hårfärg
Mörkbrunt men nu är det nästan svart
Stjärntecken
Oxe
Skostorlek
39 oftast
Är dina föräldrar skilda?
Nej!
Skor i dag
Vinterkängor
Mål för året
Vara lycklig, ta vara på tiden, resa, jobba, njuta av livet
Det första du tänker på när du vaknar
Vad är klockan?
Piercings
Öronen, 3st
Tatueringar
Orm på revbenen som jag gjorde i Australien 2011
Namn på barn
Alltid varit sugen på Elisabet men jag vet inte längre, mellannamn Anita efter farmor i alla fall om det är en tjej. Gillar Dylan på killar men det passar kanske inte i Sverige..
Vad vill du bli när du blir gammal?
Lycklig med man, barn och barnbarn, när jag är GAMMAL alltså!
Drömjobbet
André Pops jobb på SVT sporten, annars typ programledare? Kanske jobba på Bandit rock eller nån annan populär radiokanal. Just nu vill jag dock jobba på Carlings hellst.
Favoritmat
Tacos, hamburgare, pizza
Sport
Hockey att se på, kanske även att utöva, gillar dock att köra basket också. Men jag gillar mycket sport, speciellt om det är OS, då ser jag det mesta!
Glass
Har aldrig varit min favoritgrej men hemagjord bananglass ligger högt upp på listan.
Godis
Ätar inte så mycket godis, är en popcornbrud!
Låt
Så sjukt svårt att välja en för jag har så många så vi tar 3? Starlight och Invincible med Muse och När vi gräver guld i USA, för att den får mig att le.
Helgdag
Älskar fredagar! Eller är det typ julafton eller nått sånt man ska säga? I så fall julafton - definitivt!

Årstid
SOMMAR!!!!!!!

Senast du...

Skrattade?
För ett tag sen, typ under middan.
Grät?
Vet inte.
Kollade på film?
Oj, det var typ en tag sen faktiskt, förra eller förförra veckan när jag var på bio tror jag.
Drog ett skämt?
Körde några klassiker på nyårsafton, förmodligen har jag gjort det efter också dock, är så himla oseriös.
Sjöng en sång?
Hmmmmmmmmmmm

Just nu...

vad ser man utanför ditt fönster?
Snö, snö, snö, snö, lite mer snö
Lyssnar du på musik nu?
Yes, Nil-Nil-Draw med Gym Class heroes, lyssnar på skivan på spotify
Vad har du på dig?
AIK tröjan och mjukisbyxor - har varit ute och gått broarna
Vad är det på din musmatta?
Skippar musmattan för jag är så gangster!

Har du under den senaste månaden...
kör på 30 dagar tillbaka för det har ju bara gått 12 dagar av januari

Druckit alkohol?
Yeeahhhh
Rökt?
Nix!
Shoppat?
Lite
Bakat?
Jepp
Motionerat?
Yes!
Solat?
Svårt på vintern och jag har inte kommit mig för att dra till Suntan.
Haft sex?
Mjo
Pussats med någon?
Yes
Pratat i telefonen mera än i 60min?
Nej det har jag inte.

Vem..

Kan du lita på?
Familjen och mina bästa vänner!
Vet allt om dig?
Ingen vet ALLT men mamma är sjukt nära faktiskt.
Längar du efter?
Morgondagen och megafonenfesten som jag lite sjukt redan är galet taggad på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0