MÅNDAG

Bloggen ekar tomt och det gör även min vardag i brist på annat jobb än mitt älskade megafonenjobb! Spenderar tiden med att träna och träffa mina fina tjejer så mycket som möjligt.

Idag stod en shoppingrunda på schemat för mina fossingar skriker efter nya träningsskor, fick sällskap av Amanda M till Carlings först dock. Är rätt sugen på ett par reebok easytone men kan man springa i dom är ju frågan? Optimalt hade varit att ha ett par såna för att gå sen ett par riktiga löparskor till jogging men jag tror inte att plånkan håller med tyvärr.

En timma gymmande efter sen hem och äta tills Natti hämtade mig och vi drog till Matilda för filmkväll med några fler brudar. Till ingens förvåning skippade vi dock filmen och pratade hela kvällen. Vi han också med lite pinsamheter då vi spelade våghals, vad säger ni tjejer "i taxin, i trappen, i hissen eller i hallen?"!

Fick mig en glad överaskning då jag kom hem och 5 minuter senare knackar det på dörren och där står Mandis med mina älskade örhängen som jag tappat bort på nyårsafton, trodde dom var i sängen men tydligen hade jag valt att vara "smart" och ta av mig dom och lägga dom vid högtalarna innan jag gick och la mig. Bra Fia!

bild från bästa nyårsafton hittills

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0