MITT ANDRA HEM

Supermysigt fika med Lisa idag som just kommit hem från Mexico, och vars hamnade vi? Jo ni gissade rätt - Waynes! Hat-trick då jag spenderat totalt 7,5 timmar på tre dagar på detta fina fik, som jag kanske borde kalla mitt andra hem? Idag slog jag till på stort och köpte deras extremt goda kycklingsallad som slank ner hur lätt som helst efter dagens träningspass. Dock har jag beslutat att poweryoga är inte min grej men på måndag provar jag Zumba för första gången och jag är riktigt taggad!

Taggad är jag också på helgen, för både fredag och lördag har vi kul aktiviteter plannerade!

mange, lisa och jag, nöjd att lyckades kombinera lisa och helgen på en enda bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0