BYE BYE 2011

ÅRET 2011:

Hur har året 2011 varit för dig? Det har varit riktigt, riktigt bra!

Bättre än förra året? Ja mycket! Kan lätt säga att detta är det bästa året hittills.

Har du träffat några nya vänner? Många finingar!

Någonting du aldrig kommer glömma från 2011? Studenten, Australien, alla festerna, megafonenjobbet mm

Har du flyttat under år 2011?
Nej, eller jag flyttade ju mer eller mindre till Australien i 2,5 månad men.

Har du druckit alkohol?
Lite för mycket kanske haha

Har du kysst en främling?
Neeeejjddåå, jo det har jag

KÄRLEK:
Hur har din kärlek varit 2011? Kärleken har väl varit dålig men jag har haft jävligt kul som singel!
Har du varit kär? Förtjust.
Har du sagt jag älskar dig till någon? Ja
Har någon sagt jag älskar dig till dig? Jepp
Har du haft sex någon gång under året? Yes
Har du haft ett hemligt förhållande? Nix

SORG&HÄMD:
Har någon i din närhet tagit självmord? Nej tack och lov!
Har någon i din släkt avlidit? Nej
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? Har velat men har inte gjort det
Har du varit i slagsmål? Nej

PERSONLIGT:
Har du gjort någonting du ångrar? Jo men samtidigt så har jag ju lärt mig av mina misstag
Har du skämt ut dig? Förmodligen
Har du ljugit för en vän? Nej det har jag inte
Har du varit ute en hel natt? Ja
Har du blivit tagen av polisen? Nej
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? Check
Har du sovit i samma säng med någon i samma kön? Check

VÄNSKAP:
Har du träffat nya vänner? Ja många! Många riktigt nära vänner
Har du förlorat en vän? Nej
Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? Nej
Har du gått bakom ryggen på en vän? Nej
Har du ljugit för en bästavän? Nej
Har du haft en relation med en vän? Nej

ÖVRIGT:
Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Lite olika saker, tatuerade mig, körkort, varit på min första långa resa själv mm

Höll du några av dina nyårslöften? Har aldrig nyårslöften för jag håller dom lix aldrig

Vilka länder/städer besökte du? Perth, Sydney, Whangarei, Stockholm, Piteå

Är det något du saknat år 2011 som du vill ha år 2012? Mer jobb, mer resor, mer spontant, lite kärlek kanske hihi

Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas? 6 augusti

Vad var din största framgång 2011? Jobbet och resan

Största misstaget? Inget jättestort, skulle ha varit änu bättre på att chansa dock

Har du varit sjuk eller skadat dig? The epic cold of summer 2011 haha

Bästa köpet? Svårast fråga?

Vad spenderade du mest pengar på? Resor, kläder, mat, alkohol

Gjorde någonting dig riktigt glad? När jag tog körkortet, sommaren

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Tveklöst gladare

Vad önskar du att du gjort mer? Chansat som sagt och tränat haha

Vad önskar du att du gjort mindre? Ätit? Nämen tvivla och istället bara kööört.

Hur tillbringade du julen? Hos farmor och farfar med pappas släkt

Blev du kär i år? Nix
Bästa boken du läste i år? Köpt Slash självbiografi jag ska läsa, har dock inte läst nått i år

Största musikaliska upptäckten? Skrillex!

Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Lite blandat

Något du önskade dig men inte fick? Ögonfransböjare lite sjukt nog

Vad gjorde du på din födelsedag 2011? Hade fest med Natalie och tjejer hos mig sen for vi på mollys

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? "Mer jobb, mer resor, mer spontant, lite kärlek kanske hihi"
Hur skulle du beskriva din stil år 2011? Carlings, mainstream, bättre än tidigare år

Vad fick dig att må bra? Vännerna, glada randoms på krogen när jag jobbat och min familj
Vem saknade du? Alla som jag hunnit träffa för lite

De bästa nya människorna du träffade? Men shit, för många för att räkna upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0