NATALIE



Det här är Natalie.
Natalie är en av mina bästa vänner och idag tar hon sitt pick och pack och flyttar till Umeå för att gå universitet i 3,5 år. Samtidigt som jag är glad för att hon gör det hon vill göra så är jag ledsen för att jag kommer inte längre att träffa min underbara Nattis lika ofta. Det här är också första gången någon av oss lämnar denna stad förutom min avstickare till Australien.

På den ljusa sidan så innebär ju det här att vi kan dra till Umeå och festa, att Nattis kan hitta snygga singelkillar åt oss singeltjejer och att vi kan fara på kul roadtrips för att hälsa på vår socionomtjej!

Natalie, jag kommer sakna dig så jäkla mycket och du får se till att komma hem lite då och då! Sen kommer vi ju självklart och hälsar på när nollningen är klar!
Älskar dig ekorrmamma!!!!

En bild säger 1000 ord men den här säger bara 4: jag kommer sakna dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0