4 DAGAR FEST

Det var onsdag och årets höjdpunkt i Skellefteå drog igång ännu en gång. Trots väder som var allt annat än önskvärt så krigade sig festglada Skellefteåbor till området för mingel av världsklass, vänner som kommit hem och mängder av öl. Jag valde att passa på och fota denna dag och jag hade absolut lika kul för det!
Panikförfest torsdag då frida inte var klar förän tyyyp 21.00. 7.0or räddade kvällen och vi vinglade in mot stadsfesten en och en halv timma senare. Avslutade självklart med langos, sjukaste samtalet någonsin och cykelrace mot en random.

Inledde fredagen, som utan tvekan är en av de bästa dagarna/kvällarna i mitt liv, med att fota på Megafonens after-beach, tack och lov var jag inte alls så bakis som väntat så det gick som en dans på rosor!

Förfesten var kung förutom att jag fick sprinta tillbaka för att hämta mobilen jag glömt när vi redan var halvvägs till stadsfesten. Sjukt oklart vad som egentligen hände men spontanköpte ett linne som vi prutade ner priset på med 10kr, ehhh vääärt??? Snålaste jag varit med om. Sen dansade vi loss i Verandantältet tills det stängde och vi festade vidare på Verandans övervåning till typ halv fem på morgonen då. Träffade på DJsen på vägen hem men vi var typ för fulla för att orka dra på efterefterfest med dom och kraschade istället hos Fridas föräldrar.



Kände mig inte som en kung på lördag eftermiddag och nödlösningen chips och cola räddade mitt liv. Dök upp på området strax efter tio, tog mina bilder och gick ännu en gång in i dimman. Efterfesten igen och sen var Stadsfesten över för denna gång. Längtar redan till nästa år ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0