♥♥ LOVE LIFE ♥♥

Överlevde dagen trots de dåliga oddsen och hade en underbar dag. Jobbet rullade på, lunch med favvojenkan vid vattnet i sommarvärmen fick mig att klara resten av dagen, finns ingen som gör en så taggad på livet som den tjejen. Efter jobbet drog jag till trästock och intervjuade ett band, alla var råsköna, precis som övriga band jag snackat med så det gick som en dans på rosor. Drog sen hem och retucherade bandbilden snabbt innnan jag drog ut till Kroksjön för grillmingel. Lite mys inne i stan fick sätta punkt för denna fina dag och jag somnade hemma i sängen med ett leende. Vill att alla dagar ska vara så här och livet är så jävla underbart!
 
Är på bra humör så jag bjuder på den här supersexiga, jätteseriösa bilden som Jenky tog nere på bryggan. Kan absolut inte fatta varför jag är singel haha!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

hahaha hjärta på dej knasboll<3

2012-07-20 @ 21:05:39
URL: http://jenniferlovstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0