MÅNDAG

Tillbaka till det verkliga livet efter en underbar helg som bjudit på gott om festligheter. Började fredagskvällen med vin och drinkar hos Frida innan killarna plockade upp oss och vi for runt lite innan vi slutligen hamnade på Verandan. Träffade på många fina där och tog nån drink till innan det blev mackor på subban och efterfest. Tydligen dög inte mackan jag köpt åt frida och hon kastade bort den??
På lördag hade Mange ännu en legendarisk fest hos mange och vi var sjukt mycke folk. Grät en skvätt för att jag skulle jobba (inte bokstavligt talat, hade ju jättekul), men var stark och stod emot alla som skulle bjuda mig på drinkar, cider osv. Tog mina kort och minglade runt som en galning med Maria innan jag avslutade kvällen med mys.



Söndag blev en lugn dag, chillade med Frida, åt på Max med henne och Peter och drog sedan upp till Musikskolan för att intervjua ett band, skräll att jag blev småkär i en bandmedlem men han hade tjej så jag släppte honom rätt fort. Efter kaffe under ett parasoll i kvällsluften vek jag in årorna och somnade på ca 2 min i min supersköna säng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0