LEVER OCH MÅR

Har inte haft tid att uppdatera för jag har haft fullt upp med en massa annat. I onsdags så körde vi AW hos Frida Ottow sen drog vi på Olles, sen Nova, sen tillbaka till Olles. Blev riktigt mycket folk mot slutet och hade en superkul kväll! Jag och Elin avslutade med att göra ett halvhjärtat försök på inbrott i drivethrun på Max haha.

Helgen fortsatte i samma anda med Mollys på fredag och Megafonenfest och Verandan på lördag. Tisdag blev det också fest, burträskbingo, förfest i bilen, Olles och efterfest på Getberget.

Utöver det så har jag jobbat en massa, kört halv 8 hos mig måndag till idag och bara umgåtts med kompisar och Peter då mamma och pappa är och lyxlirar i Skottland. Är trött som aldrig förr och visst, det kanske inte är jättesmart att köra studentvecka som att det inte finns någon morgondag men det är ju kul så vem bryr sig! Passar dock på fest ikväll eftersom att jag måste upp 6 imorrn och fara till jobbet (KUUUUL INTE!!)
Lite bilder från veckan

Kommentarer
Postat av: jenkan

SATAN SÅ FIN DU ÄR I HÅRET BRUDEN!!!!!!!!

2012-06-06 @ 23:01:20
URL: http://jenniferlovstrom.blogg.se/
Postat av: jenka

förresten så har min mobil dött:(((((( är inte kontaktbar där med andra ord:)

2012-06-07 @ 13:12:29
URL: http://jenniferlovstrom.blogg.se/
Postat av: Mille

Jaaa det ska vi!! :D

Men vilka uteställen kommer du vara och fota på då, så man vet vars man ska hålla hus? ;)

2012-06-07 @ 23:31:04
URL: http://marcuswikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0