FÖRSTA HELGEN I MARS

Fredag började med jobb på Tieto sen hem, göra mig klar och ut på krogen för megafonenjobb. Började kvällen på toxic där det tyvärr inte var mycket allt. Allstar och Mollys hade Full house och där var det gott om folk! Träffade Sara och jag tror aldrig jag sett nån vara så taggad på att styra middag haha! Poppe tog som vanligt några vimmelbilder, varav den andra var lite för maxat zoomad. Han skulle dock muta mig att göra den till förstasida för en 5a?? Slutade med att han bjöd en drink eller två cider men även om bilden var söt så funkade det inte riktigt haha! Men en kul kväll förutom att nån random semi-stalkade mig ett tag! Drog hem innan stängning för jag var typ tröttast i världen.
Första bilden blev ju dock riktigt bra! Förutom att jag ser lite småstörd ut haha!


LÖRDAG VAR DET FEST! Förfest hos Mike sen Style by us på verandan. Spårade lite lagom, nån ramlade och åkte till akuten, lite drama och deeptalk, nån var full klockan 7, nån fick lösa ett 2,5 månad gammalt mysterium, pussar med lisa, sprit för över 1000 kr i lägenheten, gratisdrink och öl, efterfest, övernattning hos frida och fyllesnack på toan i typ 20 min är lite av vad vi han med.

Har haft en riktig toppenhelg som får 4/5 brödrostar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0