FORTFARANDE FÖRKYLD

Trottsade smärtan i halsen igår med hjälp av strepsils duo (satan så dyrt!! Hade ju hellre lagt pengarna på ett skrov!!) och käkade på tatung med Sara för att gå igenom fredagens bravader bland annat. Det blev mycket skratt och mycket mat. Drog sen till medlefors och minglade med farmor och farfar ett tag, var så länge sen jag var dit sist! Skulle egentligen fika med Frittan men hon kände sig inte heller på top så det blev inställt. Fick glada besked att jag skulle få jobba ons-fre så här sitter jag nu på tieto och väntar på fikat, är så snabb så jag blev klar med efterlunchsrundan en kvart tidigt höhö! En cola i kylen räddade mitt liv vid lunch förövrigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0