SKA GÅ OCH SOVA SÅ JAG GÖR INTE DET

Namn - Fia
Piercingar - tre i öronen
Tatueringar - 1
Längd - 171cm
Skostorlek - 39
Hårfärg - mörkbrunt
Är du kär i någon - mayyybbe, nämen nej, typ intresserad?
Önskar du att du bodde någon annanstans - ibland men just nu trivs jag här
Tänker du på självmord - nej!
Tycker andra att du är attraktiv - ibland ja ibland nej
Dricker du - drinken dricker på fest
Använder du droger - neju!
Vilket shampoo använder du - varierar men nått för skadat hår
Vilken parfym använder du - Escada sexy graffiti just nu
Är du rädd för döden - ja


Din första:
Operation: näsan (nej inte plastik, bröt den)
Första piercingen: öronen
Första priset: lite sjukt vet jag inte om jag vunnit något riktigt pris
Första sporten du började med: om dans räknas så är det det
Första husdjuret: katten sissi
Första semestern: england tror jag
Första konserten: väntar fortfarande på en riktigt koncert

Just nu:
Äter du: inget
Dricker du: inget
Ska du: gå och sova snart
Lyssnar du på: titanium
Väntar du på: att bli klar med det här hehe
Tittar du på: datorskärmen
Har på du på dig: gröna jeans, grå tröja och en dunväst för jag är så kall

Din framtid:
Barn: typ om 8 år
Giftemål: det hoppas jag verkligen!
Karriär: nått king

Har du någonsin:
Kysst en främling: hehe jaa
Tappat bort glasögon/linser: nix
Brutit ett ben: näsbenet
Rymt hemifrån: tväris nån gång
Röntgats: aa
Gråtit när någon dött: ja
Ljugit för någon: nån lillögn men ljuger väldigt sällan
Varit i slagsmål: nja kan jag väl inte påstå
Blivit arresterad: beror på hur man ser på saken?

Tror du på:
Gud: nja
Mirakel: nja
Aliens: ja
Magi: nej
Himlen: hoppas
Tomten: haha nej
Änglar: nej


Senaste:
Film du hyrde: ingen aning
Film du köpte: samma här
Låten du lyssnade på: without you
Låten du hade på hjärnan: nån dålig
personen du ringde: mamma
program du tittade på: mannen som kan tala med hundar eller nått
person som du tänkte på: haha vet inte


Favorit:
Mat: hamburgare, pizza, onyttiga saker
Låt: nån med muse
Sak att göra: festa, vara med kompisar, resa, sova
Dryck: vatten, cola, mjölk och drinkaaar
Bil: snygg med fyrhjulsdrift?


Senaste:
Tidning du läste: lite ur VF
Personen du fick mail av: nelly.com
Personen du fick brev av: haha hemlis
Personen du fick sms av: Sara
Saken du köpte: linne på nellys


Övrigt:
Vad har du gjort idag: jobb, möte, firat mamma
Var det kul: jaaa
Hur tidigt stiger du upp: 6.15 om jag börjar halv 8, osv, så sent som möjligt annars
Gillar du att slåss: nej
Vad ska du göra ikväll: sova
Är du seriös: inte så ofta
Var har du ont: lite i ryggen för jag lyfte en grej
Använder du hårspray: nej
Kan du stå på händer: tvivlar
Håkan Hellström eller The Ark: the ark
Salt eller socker: popcorn före godis iaf
Gillar du ketchup: jodå
Är du glad nu: ganska
Var du glad igår: lite diffust, halverst
Känner du nån som jobbar på sjukhus: tror det
Stockholm är: i mitt hjärta hehe
Kan du sjunga: tycker själv att jag är bra men det gör nog inte andra
Mer värt än guld: nära och kära, hälsan, lycka
Spaghetti eller makaroner: makkisaaarrr
Ett land jag helst vill besöka: tillbaka till australien
Påsar:haha va?
Ska bli skoj: lite matdater och sen fest i helgen
Ska inte bli skoj: nått
Sparar till: allt möjligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0