VIMMEL VIMMEL VIMMEL

Lite ångest över att jag varit med på hela 4 vimmelbilder den här helgen, med tänkte att fuck it, jag gör nått kul av det hela istället - photoreviews eller vad man ska kalla det :S kritik och betyg från 1-5 haha, jaa då kör vi...

Kväll Fredag 2/3
Kritik
Lagom långt ifrån, stark pose av vea, konstigt smile på mig och man ser att jag har värsta gula blåmärket på kinden trots smink, men alla ser ju glada och fina ut
Betyg 4/5
Kväll Lördag 3/3
Kritik
Asså NEJ! Frida är fin men va fan gör jag?!?!?!?!? Halsbandet ser snyggt ut men det kompenserar knappast för dubbelhakan som skymtar fram, ser ut som ett lik och gör nån konstig "va tar du kortet nu?" - min. Har varit värre men endå fett fult!
Betyg 2/5
Kväll Lördag 3/3
Kritik
Bra tans med tanke på att det är mars, glada, jag ser inte överfull ut, kom ihåg att ta ut snusen, riktigt nöjd med den här faktiskt. Lagom långt ifrån dessutom.
Betyg 4/5
Kväll Lördag 3/3
Kritik
Okej jag, Frida och några till +poäng till killens snygga skjortknäppning?? Varför gapar jag? Alla ser ju dock ut att trivas tillsammans och vi hade det king på dansgolvet!
Betyg 3/5



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0