20 ÅR

Det här är dagen då jag lämnar mina tonår bakom mig och blir vuxen? Känner mig varken mer vuxen, mogen eller något men jag får i alla fall gå på systemet och det var på tiden! Kändes rätt skönt att glida in en måndag och köpa en öl och ett par cider, sparar dom dock till ett senare tillfälle!
Nu kan jag inte längre säga att jag är tonåring men som jag lovat Jenne, jag kommer aldrig växa upp, kommer alltid att vara en tonåring i hjältat och göra spårade saker. Skämma ut mig för att sedan skratta åt det med er. Jag kommer alltid att vara taggad, kommer alltid vilja göra saker hela tiden och jag kommer aldrig sluta längta efter stunderna jag har med er för varje stund är så himla fin! Tack igen för den underbara presenten jag fick i lördags, älskar er tjejer så himla mycket!!

Har haft en riktigt fin födelsedag, väktes av sång och fick ett gäng kung presenter. Åt lunch hos farmor och farfar och fick våfflor som jag älskar till fikat, drog sen förbi CK och betade av det tidigare nämnda obligatoriska besöket på Systembolaget. Sa hej till fikagänget på Tieto sen blev det en liten sväng på stan med bror och jag köpte ett par coola grejer. Såg en råsnygg kille, kanske stans fräshaste? Mötte sen upp familjen för världens mysigaste middag på Allstar, jisses va gott det var! Avrundade dagen med en film med mamma och pappa. Jag har sån tur som har en sån underbar familj!! 



Kommentarer
Postat av: jenka

hjärta på dej <3

2012-05-15 @ 06:57:15
URL: http://jenniferlovstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0