FIN MÅNDAG

Sov igenom väckaren imorrse och gick upp klockan tolv. Men en dag utan måsten så kan man unna sig det. Dagen har spenderats till stor del i hemmet där jag stökat lite och haft nostalgitrip med one tree hill. Peter påstod att peyton är mycket snyggare än brooke vilket jag inte alls kan hålla med om!
Drivade till mamma mia och kirrade middag, man måste ju unna sig pizza ibland. Gjorde nått nyttigt sen och gick broarna och upp till mattis med mattis och jennifer"ljo", mycket snack om killar, spårade incidenter och fest som vanligt och det älskar jag!!
Avslutat denna dag med inför eurovision,  pokerspel och För alla oss på repeat.
Nu borde jag sova men jag vill spela lite mer först hihi, natti <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0