FREDAG

Blev en prommis och massa snack med Jenne igår, shit vilket bra väder! Och att sällskapet var av toppkvalité behöver väl inte ens nämnas?!

Idag stod väckaren på 09.00 för jag tänkte hinna med gymmet innan jag skulle träffa Sara på stan, kudden var dock för skön så det blev lite omplanering. Har dock hunnit med shopping med Sara, lunch med mamma och Helene på Waynes, gym, lite festfix för imorrn, fika och en massa snack på mammas(och mitt nu för tiden) jobb, sen änu mer snack med Olov. Bra att jag far dit och stör arbetet?
Nu har jag efter typ 30 min nötande slagit Filles rekord i Bejeweled, NÖJD TJEJ!! Ganska skönt att bara ta det lite lugnt innan jobbet, snart ska jag dock börja göra mig klar, Mallstar väntar!
taggad tjej @ da gym

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0