JAG LEVER

Hej kära readers!
Blev som ni märkt ett litet uppehåll från skrivandet på typ en vecka. Behövde återhämta mig från megafonenfesten?? Här kommer i alla fall en liten recap på vad jag haft för mig i veckan...

FREDAG 27/4 = MEGAFONENFESTEN
Dagen jag längtat efter i månader var äntligen här. Laddade upp med ordentlig lunch hos farmor och farfar sen gjorde jag mig klart i TRE TIMMAR! Därefter blev det förfest hos Jenne, en till förfest på Ego sen taxi upp till parken. Vip, ramla i trappen, tappa bort alla, hitta andra, träffa gamla bekanta, korv på statoil, hämta jackor till två tacksamma killar på 1 min och en massa mer han jag med denna fina dag.

Laddade upp med fördrink

Förfest med ett gäng härliga brudar hos Jenne

Oops

Dansgolvet från VIPen

Efterfest på Sjungande

SÖNDAG

Godmiddag på Olles med familjen

MÅNDAG
Hade en lugn Valborgs med grillchill hos Henke och Karro med en massa fina och sen avslutades med brasa och därefter en massa godsaker med mamma och pappa hos några av deras vänner.

Tomas leker fotograf.

Träffade mina supersnygga vänner Emil och Albin vid brasan.


TORSDAG

Bilkurra i flera timmar, kom hem halv två på natten, det gör vi om!

FREDAG
Då var det fredag änu en gång. Började med en promenix in till stan där jag såg Trinny och Susannah i parken?!?! Ville ju lätt ha autograf men dom höll på att filma så jag gick vidare till Waynes för mys med Lisa. Efter både lunch och fika drog jag till edda för dom första längderna på mycket länge. Kvällen började med hockey och min nya drog poker på mobilen.
Bestämde mig för att vara nykter och hänga med Maria när hon skulle fota. Slutade med att vi minglade med en klubbägare och sen drog på efterfest i Medle där vi badade badtunna och med 99% säkerhet drog på oss årets förkylning? Lär ju märkas om någon dag peppar peppar. Sjukt oklar kväll som jag skrev igår med riktigt riktigt kul!

Lunch och fika på Waynes med Lisa.

Mina idoler

Killarna fixar mat i Medle

Ja det här blev ju en bildbomb minst sagt! Har också hunnit med några varv runt broarna. Bakismat på Dallas med Sara och Hub, gym, VF artiklar och vimmel. Har till och med sett tennis spelas på torget mitt i natten!
Toppenvecka och nu kör jag igång med bloggandet igen.

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0