MIN HELG

Fredag var det åter igen fest på agendan, destination Marielle med många nya trevliga bekantskaper och några fina favoriter sen förr. Han dock med middag med grannarna hemma först.
Blev nykter utgång för mig och det hela slutade med massor av dans med Frida sen crazy taxi för att skjutsa hem Ante från mammas jobb och hans fulla vänner till Sunnanå, han med ett stop i driven på max också för självklart skulle grabbarna ha mat.

Igår firade vi att jag fyllt 20 med släkten, först fika sen lite chill sen kom några andra och åt middag. Droppade in hos JLo en stund och såg slutet på Champions Leauge finalen innan jag avslutade kvällen med jobb och är nån chockad att jag varit med på 3 vimmelbilder i helgen??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0