ONSDAG

Full rulle idag, lunch på tatung med Frida fick vara dagens första måltid efter en skön cykeltur till stan i toppenväder. Lite sjukt så var självklart Sara också där, vi kan verkligen inte hålla oss ifrån stället! Efter ca 3 timmars prat och planering så for jag och Frida vidare till lite affärer, fick med mig 2 nagellack och ett armband hem. Efter det krigade jag på 360 och tränade armarna så hårt att jag knappt orkade tvätta håret. Mötte sen up Sara för fika på Kitchen och prat. Cykelfärden hem var inte lika kul då jag hade värsta motvinden ever på parkbron + regn. Men med bra musik i öronen så brydde jag mig inte ett dugg!

det här är ju då inte 360 men det är ju i alla fall ett gym på bilden, så 50% rätt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0