RECAP

Jisses vilken underbar helg jag haft! Fredagen började med lunch vid älven med Frittan och efter en shoppingrunda med en massa mingel, ALLA var typ på stan, så hamnade vi på bishops uteservering med en kall. Sen var det hem och göra sig klar för grillchill hos Lisa med henne, Frida, Elin och Agnes, supermysigt!! Sjukast var när vi var i behov av möbler till balkongen och Lisas bror ringde på dörren och hade med sig bord och två stolar, stor chans?! Skjutsade ett par av tjejerna till Verandan där jag också fotade innan jag joinade dom andra på dansgolvet.
lånade din bild lisa hihi

Lördag så var det förfest hos Frida innan jag ännu en gång hamnade på Verandan men denna gång var det bara fest på schemat, tog det dock hyfsat lugnt vilket var skönt. Efterfest på det och det blev en till riktigt kung kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0