TORSDAG

Cyklade in till stan där jag träffade Amanda mysigt catch-up men självklart slutade det med att vi hamnade ute i den underbara solen. Så himla skönt med värme och sol! Han också förbi på både mammas och pappas jobb innan jag cyklade hem igen och solade ett tag. Eftersom att mamma och pappa skulle äta ute så passade jag och Peter på att äta en god syskonmiddag på Olles så cykeln in till stan igen där det blev Cesarsallad och en cider på uteserveringen, damn va gott det var!! Har äntligen skrivit in allt jobb och så i en kalender så jag vet vad vad jag ska göra i sommar, kommer typ inte att få en lugn minut! Skönt att i alla fall veta när jag gör vad. Nu har Loreen gått vidare till Eurovisionfinal och jag taggar morgondagen så det förhoppningsvis blir ännu en sommardag.
snygg bild jag hafsade ihop osv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0