UTMANINGEN (http://www.colorelle.se/)

Det här såg ju kul ut så jag kör !

1. Om du skulle byta stad att bo i, var skulle du flytta?
Skulle antingen flytta till London eller Perth för jag älskar båda städerna. Hade äver varit nice att bo i Stockholm ett tag.

2. Vad är det läskigaste du vet?
Att chansa när allt kan gå så himla fel om det blir fel.

3.Varför är du grym?
Har ju inte hela natten på mig så jag skriver bara några grejer hehe, nämen jag är omtänksam, spårad, glad, positiv och snäll osv ;)

4. Vad är alltid snyggt även då modet förändras?
Tighta svarta jeans, ett leende och en stickad tröja.

5. Har du en kvinnlig förebild?
Ingen jag kommer att tänka på spontant, lite mamma såklart också har ju Kenza en grym klädstil.

6. Om du fick göra om en dag i ditt liv, vilken väljer du och varför?
Jag känner väl egentligen att alla dagar har på nått sätt gjort mig till den jag är idag och därför att det svårt att välja en dag. Men visst har jag gjort dumma grejer ibland men hur skulle allt vara idag om jag ändrade på den dagen lixom?

7. Vad är din största materiella önskan?
Ett riktigt lyxigt hus eller lägenhet med eget gym, pool, walk in closet osv. Ska självklart ligga centralt så jag kan ha fester osv där.

8. Har du stökigt hemma?
Finns en risk att det kommer att bli kaos när jag flyttar hemifrån.

9. Vart vill du resa?
Vill tillbaka till Australien, resa runt mer i Europa, Egypten, USA osv.

10. Vatten, vin eller mjölk?
Vatten när jag är törstig, vin på fest och mjölk till mat. Men vatten om jag bara får välja en, vinet går fetbort för det är ju inte så gott egentligen.

11. Vilken tv-serie kan du tänka dig att se om. Twin peaks, Robinson säsong ett eller Beverly Hills?
Bevelry Hills.


Sen var väl tanken att jag ska hitta på nya frågor också?
1. Om du var en kändis vad skulle du vara känd för?
2. Vad gillar du mest och minst med din kropp?
3. Vad är godast på grillen?
4. Vad har du alltid velat göra men aldrig vågat?
5. Du ser en assnygg kille ute, kan kollar på dig och ler, vad gör du?
6. Vem är din stilikon?
7. Vars köper du helst kläder?
8. Vilket NHL-lag hejar du på?
9. Beskriv din drömman/kvinna.
10. Har du gjort något du ångrar? Vad?
11. Vad är ditt bästa tips för att vara lycklig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0