LISTA SOM PÅ GAMLA GODA TIDEN

Vilken tid gick du upp idag? Typ 10
Vad var det första du sa i morse? "Justja det måste vi ju ha, far och fixar det nu" typ
Vad åt du till frukost? 2 ägg
Vem kramade du senast? Lisa
Vad ska du göra efter skolan? Går inte skola
Säger du ”kex” eller ”chex”? Kex
Vad tycker du om Grynet? Oj det var ett tag sen
Vad längtar du till/efter? Resan vi just bokat, ingen skräll kanske
Var du på festival i somras? Ja
Favoritgodis? Sura godisar, och choklad


Hur ofta använder du parfym? Bara när jag festar
Hur ofta tvättar du håret? Varje dag
Vad tycker du om ditt utseende? Typ seminöjd, känner mig jätteful ibland och andra dagar är självkänslan på topp.
Hur många Anna känner du? Runt fem kanske
Kan du spela fotboll? Inte för fem öre
Åka bräda? Tveksamt
Har du en snygg jacka? Flera
Är du blyg? Det är jag inte
Hur bor du? I vårt fina hus
Gillar du apelsiner? Jadå

Berätta något ingen vet om dig? Jag gillar flygplansmat(för det mesta)
Vad tycker du on ”The Sounds”? Inga favoriter direkt
Hur många gosedjur har du på ditt rum? Inga
Varför fyller du i detta? Börjar undra samma sak själv.
Vad drack du senast? Svartvinbärssaft
Hur ofta äter du godis? Max en gång i veckan, köper typ aldrig godis
Hur många sms skickar du om dagen? Ibland inget men oftast många
Vad tror du folk som känner dig ytligt tror om dig? Har faktskt ingen aning
Vad heter dina syskon? Peter
Vad heter din mormor och morfar? Sture och Maj
Vad heter dina husdjur? Kungen
Vilka kanaler har du hemma? Mer än jag behöver

Hur kommer du bo till våren? 100% ingen aning
Vem hade du senast en dispyt med? Mamma förmodligen
Hur ska din pojk/flickvän vara? Söt, rolig, utåtriktad, omtänksam osv osv
Har du svimmat någon gång? Inte vad jag vet
Har du körkort? Ja
När köpte/kommer du köpa din första bil? När jag inte får använda mamma och pappas längre
Hur gammal vill du vara när/om du får barn? Typ 27 kanske
Hur känner du dig just nu? Typ slut men glad
Vad tänker du på just nu? Indien
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

hahahhahahhaha, listan ;D

2012-10-06 @ 10:25:37
URL: http://hannalinnear.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0